Stressad?

Hej vänner. 
Vad gulliga ni är och går in på bloggen varje dag trots att jag inte skrivit på jättelänge! Jag ska bättre mig, jag lovar! 

Jag har känt mig lite nere/trött/orklös på senaste och kommit fram till att det beror på lite inre stress. 

Vi har sjukt mycket som vi planerar just nu; nytt boende (ny hyresrätt? Bostadsrätt? Hus?), bil (vilken sort?), hund som är på g, resor, jobb & pengar. Detta är bland många saker. 

Vi har så sjukt mycket vi vill och vi är så otåliga och vill ha allt nu! Plus att allt verkar hända samtidigt.

Jag är så himla spänd och ivrig inför allt detta och det tar på all min energi. Speciellt när inget av det löser sig utan mycket jobb och planering. 

Men det blir nog ett spännande år för oss! 😄

Imorgon ska vi på hotell och spa. Då ska vi lägga mobilerna och bara njuta av varandras sällskap. 

Puss & kram Amanda 

Kommentera här: