Träning!

Hej Hej

Hoppas ni alla haft en fantastisk helg!
Min har varit toppen, trots att jag jobbat hela helgen :).
 
Igår kväll hade vi lite vänner över och åt och hade musikquiz och musikbingo, och avslutade med drinkar på Zigges Garage! Sjukt trevligt!

Nej, nu ni kära vänner.. Nu ska jag ta mig an träningen igen! Ni som är vänner med mig vet att jag var typ beronde av träning för typ 2 år sedan och tränade minst 2 timmar varje dag. Nu ser mitt liv inte riiiktigt ut så längre.. De här jäkla sambokilona är inte att leka med!

Nu har jag varit soffpotatis i princip sedan jag och Marcus blev tillsammans.. Så nu är det dags att ta tag i det innan det går för långt!

Jag och Marcus pratade om hobbys efter en diskussion om hans fotbollslag. Och kom fram till att jag har inte någon hobby. Jag tror inte tjejer har det riktigt på samma sätt som killar har?

Marcus har sjukt många hobbys! Golf, spela fotboll, kolla fotboll, åka till Liverpool för att kolla fotboll, osv osv.
Jag har inte riktigt någon hobby? Jag ska försöka börja med golf och se om det är något för mig, det kan ju ändå bli trevligt, och då har vi något tillsammans som vi kan göra med :-)

Men så tillbaka till träningen - jag måste ha något annat att lägga mitt fokus på så det får bli träning nu! Jag ska tvinga mig dit så ofta tiden finns och lite till tills det går på rutin och man längtar tillbaka!
Väldigt sund hobby ;)

Har ni några hobbys? I så fall vad?
 
/Amanda

Kommentarer:

1 Sandra Svensson:

vad är detts för tjat om hobbys? kim är på mig minst en gång i veckan... "du måste skaffa en hobby sandra" "och att handla svindyra väskor och skor är ingen hobby" "inte ens när du sitter och tittar på dom i din garderob"

....... livet är svårt! jäkla hobby.

Kommentera här: