Bra start på dagen

God morgon! 
Jag är ledig idag och vaknade av mig själv vid 9, perfekt! 
Gick upp och gjorde i ordning lite frukost och satte mig på balkongen och sitter här än och bjuder av solen!
Jag hoppas jag får liiiite färg i ansiktet!

Vill verkligen inte lämna..
Men har en del att stå i idag så måste snart in och byta kläder.

På schemat står gym med Annie kl. 11:00. Sedan hoppas jag på att hon vill med och gå en lång runda efter det, annars gör jag det själv. 

Jag måste även städa ordentligt i lägenheten och tänkte tvätta fönstren nu när solen kommit och avslöjar hela hösten och vinterns smuts.

Sedan måste jag sitta med lite papper och pärmar här hemma och få ordning på alla räkningar..

Hinner jag så kanske jag sätter mig på balkonen med en bok innan solen gått ner. 

Vad har ni planerat idag? Hinner ni njuta av solen?


xx
Amanda

Kommentarer:

1 sandra :

älskar solen! varit ute i 2h och bara tagit det lungt :) vardagslyx!

Svar: Ja! Är lnte det vardagslyx så 😍
Oh Mandy..

Kommentera här: