Finbesök

Hej!

Hoppas ni haft en bra helg, det har jag!
I Fredags hade jag och Marcus en väldigt lugn och tidig kväll efter en hård vecka för båda.

I Lördags var vi först och kollade en halvlek för Marcus fotbollslag. Han kunde själv inte spela för att han skadade sig på träningen i Fredags. Efter det var det handling, sedan snabbt hem och städa och laga mat. Vid 12 kom mina föräldrar, min ena bror och hunden på besök. Mamma och pappa stannade över för lunch och Matthew och Stevie stannade över natten.

Vi kollade på American sniper, Melodifestivalen, spelade monopol och hade trevligt. 

På Söndag morgon hade vi mysig frukost med Scones som jag gick upp och gjorde efter morgonrundan med Stevie.
Sedan fyller pappa år idag så vi åkte dit lagom till Liverpools match, kollade på den och sedan fikade. Han blev väldigt glad för sina presenter 😊.



xx
Amanda 

Kommentera här: