Helgen

Hej Hej!

Ursäkta att jag varit väldigt dålig på att göra inlägg senaste veckan.
Jag har jobbat för fullt heela veckan! Idag jobbar jag med, men sedan är jag ledig några dagar. Vilket ska bli sjukt skönt faktiskt att få vila upp sig lite, är helt slut!

Hoppas ni haft en bra helg och njutit av det fina vädret!

I Fredags var jag och Marcus själva på kvällen och tog det väldigt lugnt. Vi åt och kollade på Postkodsmiljonären och sedan Marley and Me. Det var första gången för Marcus (!?). Jag som haft/har en smått galen familjehund tycker det är väldigt roligt och kan relatera till mycket i filmen, haha! Man får ju bara hoppas att vår lilla som kommer till oss i höst inte är lika crazy som varken Stevie eller Marley! 
Efter filmen var vi båda väldigt trötta efter en lång vecka och somnade.

I Lördags jobbade jag på dagen och efter det var det handling och förberedelser! Vi skulle nämligen ha gäster på kvällen. Tapas och Cappuchincheesecake stod på menyn, mums! Det är ju mycket småpill och fix med tapas, så direkt när vi kom hem var det cheesecake, paj, skära frukt, lägga upp italienska skinkor, korv, ost, kex och allt man kan tänka sig! 
Det blev oehört lyckat och alla tyckte maten smakade kanon! 8 stycken blev vi och efter det spelade vi Med andra ord! Mitt lag vann, såklart ;). Efter det körde vi killarna mot tjejerna (vi var 4 par) i Pictionary som vi ritar på iPaden som streamar till tv:n, supersmidigt! Även där gick mitt lag segrande och vi utklassade killarna!
 
Det var verkligen en superrolig kväll!

Söndagen bestod endast av en mysig frukost, en lång promenad runt en sjö i det fina vädret och sedan jobb!
xx
Amanda

Kommentera här: