Dream boyfriend

Hej Hej!

Hoppas ni alla haft en trevlig Valborg :-)

Jag själv jobbade och jag jobbar även idag på morgonen så att hänga på efter jobbet var inget alternativ.
Var min underbara pojkvän då gjorde var att han åkte och köpte en chokladask, en aloe vera-dricka och ett vaniljhjärta och kom in och lämnade till mig på jobbet! Han hade även köpt två vaser med vita rosor som fick stanna hemma.


Jag är så sjukt lyckligt lottad som hittat honom! Det är nu man förstår varför det gått snett med de andra, det är ju honom jag väntat på!
Det gjorde i alla fall hela min kväll så det gjorde inget att jag fick jobba :-)

I helgen är jag ledig och vi har inget speciellt planerat, men det blir nog en mysig helg! Är det fint väder kanske vi går över till tennisplanen och spelar lite. I kväll tänkte jag kanske bio, eller bara filmmys.

Hoppas ni får en fantastisk helg och ta hand om era kära!

xx
Amanda

Kommentera här: