Galen helg

Hade det varit för två år sedan hade "galen helg" innefattat galet partande och grova fyllor... Urh.. 

I stället betyder det nu att jag har jobbat i helgen (veckan med för den delen, en dag ledigt) efter jobbet på Lördagen åkte vi hem till ett par vänner som flyttade ihop, Marcus hade hjälpt dem flytta hela dagen med. Det blev pizza och hockey, men eftersom jag går på detox blev det portion för mig och när det kom till hockeyn åkte jag faktiskt hem.. Helt slut efter jobbdagen och ville hellre hem, ligga i sängen och kolla på något jag faktiskt tycker är kul, plus att jag skulle upp väldigt tidigt dagen efter med. 

På Söndagen var det jobb igen, men inte lika länge. Efter det var det iväg till min kära vän Sandrq som hade slitigt som ett djur hela dagen för att få ihop allt för hennes svägerskas och min barndomskompis baby shower! Så jag blev direkt inkastad i att klippa ut papper och blåsa ballonger. 
Resultatet blev väldigt lyckat!

Åter igen går jag ju på detox vilket är tråkigt när Sandra ska hålla i något arrangemang då hon alltid gör spektakulära tårtor/kakor osv! 

Imorgon är sista dagen för detoxen så på Onsdag får ni veta mina resultat 😄

Puss och kram 






Kommentera här: